BONDA

BONDA

22 November 2013

pemandu berhemah sgt KAH

aku nih idak lerr drive laju beno tapi x la slow sangat..tapi aku sangattttt hangin bila aku follow kenderaan yang sangattt slow..20 km/J ja kot dia drive....cewah mcm la aku nih laju sgt kan, ok la setakat aku bawa 60-100 km/j kan..hahah perasan..yang syoknya bila aku follow kereta yang 20km/j nih kan, toinggg ada pulokk bulldozer kat dpn aku..aduhh kena follow lagi la jawabnya ni..ok bila line clear dushhh aku pun potong, aduhhh kat dpn ada lori sampah tgh kutip sampah plak..haaa pendek kata hari ini mmg hari aku lmbt nk g keja kikiki..

YA TUHAN, kau selamatkan lah perjalanan aku dan suami serta kami anak beranak agar pergi dan sampi dgn selamat ..aminn

doa nih la yang hari2 aku doa smlm naik kereta dan sebelum husband g keja..moga ALLAH makbul kan doa ku ini

No comments: