BONDA

BONDA

14 November 2013

hari yang paling sedih gila 4 the 2nd time

huahuahuahau........balik ja dari opis terus g amik ank2..sampai ja kat umah pengasuh , dari parking memang dah dgr adlan menangih sekuat2 ati nya..parking keta dgn umh pengasuh mmg agak jauh la sebab laluan nk masuk ke umh pengasuh tuh hanya jalan yang berdenai rumput..klu sejauh itu aku boleh dgr adlan menangih dgn clear, kalau dari dalam umh mmg lg kuat rasanya kot..
apa lagi, aku pun meluru berjalan ke umah pengasuh..bila sampai ja kat umh pengasuh tuh, memang pengasuh tgh dukung adlan, adlan pun bila nmpk aku lagi lagi la dia meraung..pengasuh cakap dia x cukup tido sbb diganggu gugat oleh hakak hakaknya itu..

aku pun ok la kan, trus maik budak2 dan terus balik, dlm kereta pun adlan mmg x mo duduk dalam car seat, so terpaksa la aku dukung dia sambil drive..ok lagi la in control sbb keta otomatik..sng sikit la nk memujuk adlan sambil drive..sampai di umah pun adlan x mo tido atas tilam..hahhhhhh sudaahhhh, aku nih byk keja lagi yg nk buat ni..klu asik nak berdukung mati aku weyyy..nk suap along alin n hani mkn lagi...ya ampunn..tgh dia meraung atas dukungan aku tub2 adlan muntah semau maunya..rezeki baju kurung aku la nmpknya, dpt mkn muntah adlan...kikkii..
ok aku pun bawa dia g mandi sbb baju dia pun dah lencun dgn muntah..masa mandi lg la dia meraung

to becontinueee

No comments: