BONDA

BONDA

14 April 2014

bunyi apa tu alinnn???


Haishhh pukul 1 pg, 2 pg, 3 pg, 4 pg, 5 pg tu kira time standard la aku bangun bancuh susu klu anak2 request..salunya aku bangun dgn mata yang ala ala hidup segan mati x mahu..pejam dan x pejam sama byk ja..ngantuk la kata kan..tapi….pagi semalam tanggal 14hb april 2014, lebih kurang pukul 2 camtu alin bangun minta susu, bila aku bangun g dapur, tah camna dia rajin plak bangun n temanaku g dapur..sekali dengar ada orang mengerang kesakitan di belakang umah..kuat gila..dub dab dub dab jantung  I  u ols…selang 2 3 minit ‘dia’ bunyi lagi..alin yg tadi matanya buka separuh ja terus terbeliak seluas2 alam, trus dia peluk aku..aku pun dah meremang bulu roma..aduhh dia bunyi lagi plak untuk kesekian kalinya..alin ni dah x boleh berjalan dah sbb rasanya kaki dia dah jem..hahahh lwk pun ada..dia takut , aku lg la takut..gigih jugak la tuang susu dlm botol, dah siap bancuh susu cepat2 dukung alin n g sambung tido..larat x larat pun aku dukung jugak sbb alin ni gumuksss sikit..tehegeh2 aku dukung dia ..huhuhu ‘dia’ berbunyi lagi, aku bangun untuk kuatkan speed kipas, bkn apa bila kipas laju, kuat la bunyi angin tu kan so aku x la dgr sgt bunyi mengerang tu..aku tgk alin dh x boleh tido sbb takut sgt..sian kat dia kan..jgn kata dia, aku pun x leh tido..kebetulan smlm alin bangun n teman aku, kalau x, sblm2 ni dia x penah pun bangun n teman bonda dia niii..emm sambung cita, bila bunyi kipas dah mengatasi bunyi suara tu, mkin lama dah x berapa nk dgr sgt dah..so mata mkin lama makin kalah dgn tuntutan alam..so kmi pun tido dengan debaran yg dub dab dub dab dub dab..pg esoknya aku cita kat husband, sebelum dia g keja dia teringat nk g tgk kot area blkg umh kot2 la ada org mati ka kat blkg umah..ekor mata aku ni ikut ja jejak langkah husband dgn doa x da sebarang mayat kat belakang uamh..alhamdulillah x da pa pa..

No comments: