BONDA

BONDA

15 April 2014

rasa mcm nak cuti jeww


Rasa macam nak bercuti, tapi sorang2 ja…nak antar ank2 suma g umah pengasuh dan aku boleh la kuar enjoy sorang2 hehe..bila date yang sesuai nak cuti arrr..kalau boleh biar la hari tuh hari gaji pastu time cuti sekolah.sebab apa? sebab kalau hari sekolah, nak kena g hantar adli n amik dia dari sekolah plak pukul 12 tengahari tu..so macam kaco cikit la..jahat tul la aku, rugi la sapa dapat bonda macam aku nih kan kan.bukan apa,aku plan nak kuar g jenjalan sorang2, g ja mana2 yg aku rasa nak pegi..pastu pukul 5 aku g la amik ank2 macam biasa ..bulan lepas kot rasanya aku dah amik dah cuti , plan macam nih gak la..sekali sampai ja masa untuk aku bercuti tub tub hani , ank nom 3 diserang penat yang teruk. Pagi tuh terus bawa ke klinik pastu x sampai ati plak nk antaq ke umah pengasuh..so anak2 yang lain aku hantar pengasuh, hani plak aku jaga sendiri kat umh..kebetulan nak amik cuti tuk jalan2 cuti otak, tapi lain plak jadinya..padan jugak la dgn aku ni sbb awal2 lg niat dah x baik kan..bukan apa, kita ni sbg ibu, kadang2 perlu jugak masa untuk diri sendiri..buat hal diri sendiri tanpa gangguan..aku x maksudkan yg anak2 tu sbb factor gangguan tp sometimes we need to be alone..cuci  mata, cuci hati, pegi manjakan diri, relaks  kan jiwa..

So, bila nk cuti nih arrrrrr….date date plezzz

No comments: