BONDA

BONDA

22 January 2015

FB....HACK..FB ...HACK..sinonim ja kan hack n FB ni kan...dulu asik tgk org kena hack.skrg ni rasanya aku plak yang kena hack. ecely, aku x paham sgt apa itu hack dan kenapa hack, siapa yang hack dan apa motif utama dia hack? apa yang dia dpt dgn hack fb org lain. dulu aku x marah sgt sbb aku x kena, tapi kali ni aku marah jugak la dah tekena btg hidung. salah satu caranya, aku kena close acc fb kesayangan aku tu. syg nya pic album dlm tu belambak2 belonggok2. ayaiiiiiiiiyaaa org yg hack ni mmg x da keja ekkk...nak nak plak kebetulan aku mmg  public kan fb tu sbb x reti pun sebenarnya nk private kan itu ini, nk hide kan pic itu ini. pelik, hari2 on fb tapi function apa pun aku x tau..




tgh buat keja td tetiba ada kawan seopis wasap kat aku n cakap yang rasanya fb aku dah kena hack, sbb naik status aku like pic yg bkn2 ..ada la dia send kan pic tu, geli aku tgk, tq sahabat sbb dah inform kan bnda. dia kata dah byk pic yg aku like n timbul kat wall dia, so beter dia infom aku awal2 sbb org yg ken ahack mmg x sdr pun bnda ni.


dalam rancak berwasap dgn member opis ni, dating plak sorang pensyarah ni n cakap yg aku like pic bukan2 dlm fb. kebetulan plak kan. so penerangan dan pengakuan telah pun dibuat, itu bukan akuuuuu laaaaa..sumpah bkn aku yg like.

No comments: