BONDA

BONDA

19 October 2012

18 oktober 1985-18 oktober 2012


Genap kewujudan aku di dunia ini selama 27 tahun..alhamdulillah dengan berkat dan izin, rahmat dari Allah, syukur dengan nikmat yang diberikan walopun kadang2 menguji kekuatan mental rohani dan fizikal aku...ku sujud syukur pada MU tuhan atas keizinan MU membenarkan aku menarik nafas sedalam dalamnya di bumi MU ya Allah..

Tahun nih x da hint atau clue tuk si suami, kalu tahun2 lps aku hint gak nk present apa, aku hint nk subang, alhamdulillah dpt surprais subang..hint henbeg, tub2 toing henbeg sampai dpn mata..hint henpon baru Alhamdulillah merasa gak aku Samsung galaxy ACE.. aku x mo apa2 hadiah tahun nih sbb aku dah anggap baucer court memot yg aku mng tuh sbg adiah besday aku lerr hehhe...tp husband bg gak sebentuk cincin belah rotan..tq thanks abg tuk suma pengorbanan abg..muaahhhhsss......Cuma kdg2 aku rasa aku yg serba kekurangan tuk menjadi pelengkap kpd umh tangga kami, mau x nya, dgn pemalas suma cukup..mls masak, mls mengemas, Cuma bab2 baju nih rajin sikit la ...cewah perasannnn...

Tahun nih ada byk kegusaran dlm kelopak jantung sanubari aku, kesihatan, kemampuan mengelola ank2..mampukah aku tuhan?? munajat ku pada MU tolong MAMPUKAN aku tuk melayari kehidupan ini dan menjadikan kehidupan2 insan2 di sekelilingku menjadi lebih dan lebih sempurna seperti insan lain..amin..

Harapan ku agar dapat ku membesarkan permata2 indah ini dgn tgn sendiri dan melihat tumbesaran mereka dgn jayanya aminnnnn...

No comments: