BONDA

BONDA

10 October 2012

baucer courth memot taiping RM1K

Tanggal 3 oktober aku dpt gud news dr opismet,kak azni.news ni yg aku tunggu dr bln 7 ritu.tp aku igt nasib x sebelahi aku hehe.ecely aku ada join competition under dugro dumex.so back to basic story,lps ja aku smyg maghrib,tgn ni tercapai henpon nk tgk kot2 la ada msj dr si suami yg sdg bekerja di depo thnn juru.terkejut sbb ada msj dr opismet yg aku dpt hadiah rm1000.aku pun gtl tgn reply pd dia yg mgkn dia tersilap send msj..ya la tetiba ja mng 1k,sapa x tekejut beruk wey.x sbr tunggu reply dr dia,aku dh x sng duduk.mcm aym berak kapur.klu APC mmg x la sbb apc tu baru ja tau sapa yg short listed.bunyi ja henpon tnda msj masuk,aku gelabah cpt2 bc apa yg tertera..ya tuhan syukur,aku listed sbg pemenang..dpt la baucer court memot rm1k.rezeki syukurr.katanya dia tau kptsn tu dr fb dumex dugro n dah pun tag kan result tu dlm fb aku.alhamdulillah cpt2 aku kol hubby,dia pun tekesima hehe..aku ni lg la x sbr nk g opis nk cek tenet.mklumla umh aku xda tenet huhhu.sampai ja di opis pg tu mmg heboh la ttg kes kmngn aku ni.nk kata mng tu x la sbb klu mng mksdnya aku sorang ja yg dpt hadiah..tp yg ni aku diantra 100 peserta yg bertuah.eee x sbr nk tunggu dumex pos kan baucer tu ke rumah sbb aku dh plan nk hadiahkan katil double decker kat along.nk bli complete set..hadiah dr aku sbg tanda kasih pd ank2.

 

kak aznie cakap kat ank dia (irfan) yg aku menang peraduan, so Irfan pun buat la 1 baucer yg sgt sweet tuk dihadiahkan pada aku....thanks Irfan...

No comments: