BONDA

BONDA

22 October 2012

ikhlas dari hati

jujur aku katakan, stp pagi (kalau sempat la), plg tidak pun aku akn buka lunch time (any time yang sempat la pendek kata) aku mst buka blog n semak aku punya 'blogger list traffic'...
jujur sekali lagi aku mmg x expect apa2 sbb entry aku x la semenarik blog org lain, kalau orang lain penuh dgn info2 berguna, macam blog aku nih penuh dgn cerita yg syok2 sendiri ja.., tp aku akan rasa bersemangat sangat2 sebab setiap kali nmpak list traffic dekat aku punya blog mst ada viewer yg view blog aku...thanks ya sbb support dalam diam..aku ngaku, blog aku nih memanggggg x da yg specel lgsg so klu x da viewer pun aku x terkejut, tp sejak aku buat penakulan mantik (cewah salah satu subjek dlm matematik masa form 4/5) aku dapati ada regular viewer yg sentiasa ikuti blog aku....
salah satunya ialah viewer dari
 
........sarawak

........alor star..

yg plg x thn regular viewer  dari California pun ada...adakah dia faham penulisan bahasa melayu yang cerca merba???

apapun terima kasih x terhingga dari aku sbb ini lah salah satu suntikan semangat untuk aku teruskan karya penulisan aku yang serba kekurangan ini...

terima kasih sekali lagi....
jangan jemu untuk mengintai blog aku lagi yerrr

haaa mungkin juga org buka blog ni sbb nk dgr lagu ja kot..
(Dan bila Esok-lagu dendangan kumpulan SOFAZ)

No comments: