BONDA

BONDA

22 February 2013

22 feb 2013

salam..rini lunch time x kemana2 pun so stay di opis ja la setelkan keja sambil layan u tube ' ustaz azhar idrus'..kelakar habis n pecah perut di buatnya..mmg terbaik la ustaz, warna pemilihan politik tidak menjadi soal bila kita nk dengar ceramah, janji dan apa yang pasti intipati ceramah tuh dapat membina rohani dan menyemai jiwa kita ke arah islam..tul x?

lately mmg x sempat buka blog pun sbb seperti yang ku sangka terjadi awal bulan feb dulu, kebizian mengundang kekangan tuk ber blog..byk mende yang aku nk hupdet kat sini, psl mslh di rumah, bkn mslh pun sbnrnya tp emosi yang tidak stabil, ssh kan klu tune emosi kita dikontrol oleh anak2..klu mood anak2 ok sah2 ler aku ok..mcm2 benda yang jadi, ada yang kena lempang, ada yang kena rotan...haisshhhh mmg kena tahan sabaq banyak2 ler..si adik kecik ok lg, si kakak yang byk karenah..nk itu nak ini, itu x kena, ini x kena..buat camni x kena, buat camtuh lagi la x kena..haru tul la minah kecik sorang ni....aku dalam setiap sujud asik bedoa minta aku kuat semangat ja la..nnt nk kuar plak lg sorang, adus risau n berbilion2 risau aku ...sdg kan 3 org pun aku loss kontrol, ini kan pulak 4...tuhan, berikan ku kekuatan..amin

No comments: