BONDA

BONDA

01 February 2013

1 feb 2013

1 feb 2013...
sah lah secara rasmi aku menjadi......haa jd apa arrr
aku jd staf yg kendalikan perjalanan 'kewangan skul'
dan rini jugak kami staf yang terlibat buat gotong royong tuk pindah cubical..
kata dekan, aku kena duduk di cubical yg plg hampir dgn pintu bilik dia..sbb??
sbb sng dia nk tau berapa bajet yang tinggal hehhehe

alhamdulillah jugak rini breakfast ditaja sepenuhnya oleh puan esah, insyaallah murah rezeki kak esah nnt yerr..ehh mana boleh nnt2...murah rezeki kak esah skrg yerr
alhamdulillah lagik sbb ptg nih pizza bakal menyusul plak..ikhlas tajaan dari  dr. zuhairi..
tq yer dr. zuhairi..
so, bila dah pgg kwgn skul nih aku kena la standby kan laptop n broadben kat umah
sblm2 nih mmg dah lama  nk pasang tp PK2 mmg x da keperluan pun sbb aku mmg x smpat nk buka n on line pun..bz memanjang ja haaa
tp kali nih aku tekad mmg dan wajib pasang sbb keja kwgn akan mengundang aku bila2 masa sj...
 

No comments: