BONDA

BONDA

27 February 2013

anak aooo anak

aku nk komen apa pun dah x tau haa..nih suma pasal anak2..mgkn kehangatan makin dirasai di kala sedang menanti kunjungan ahli baru dalam femly aku..alin, ank nom 2 aku tuh, bebai nya makin menjadi2..tuhan saja yang tahu, tuhan saja yang memahami..pada aku, aku hanya bermohon tuk dikuat kan semangat aku tuk terus berjuang membesarkan anak2..letih mmg ler letih tp pengorbanan yang aku salur kan ini diharap mampu membentuk jiwa anak2 aku untuk terus menjadi baik dan x buat perangai yg ala2 super duper hero..hero la sangat kan..along. pagi2 klu nk g sekolah kena pandai2 jaga mood dia..jgn kasi lari, klu x hbs mood dia tuk g skolah..apa dia nk, ada stgh bnda aku bg, ada stgh bnda aku halang..x mo la manja sangat kan..nnt ngada2 n lain plak jadinya..ptg2 lek keja dia demand nk bli nasik lemak dulu kat area umah tok dia tuh, klu x beli habis ngamuk dia nnt..x mo turun keta la jawabnya..dah sampi umh tegedik2 n x nyempat2 nk mkn..smpai kan nk buka pintu n plug tv pun x sempat..dia seakan akan ketagih dgn keenakan masik lmk kat simpang tuh,..apa yg sdp sgt pun x tau la..alin plak, mmg mannjaaaaa gila dgn ayahnya..ayah masuk jamban pun nk ikut..waduhhhh gawat tul ini budak..kata orang muka ala2 korean look, tp perangai dia dah tutup segala bagai tentang korean girl yg ada pada dia..klu nk mandi, mmg la la tuh gak la nk mandi..klu tnya nk mkn menu apa rini, la la tuh gak nk mkn..x nyempat2 aku nk masak...hangin 1 badan aku..ada 1 tabiat dia yg mmg aku harap akan terhapus end of the day..apa arr??dia suka sangat pelekat silotape kat muka dia, pg ptg siang mlm, ada ja silotape atau pelekat yg ada pada muka @ pipi dia..klu x da pelekat tuh mmg x kan tido n x kn minum susu..yg nih pun 1 hal gak..haru tul la..klu tejaga tgh2 mlm n di aperasan yg pelekat tuh dah ilang, mula2 la ngamuk2 soh aku aku amik yg baru....eeee ngantuk nya time tuuuuu...tp kdg2 kau buat2 x dgr n x buka mat apun, tp makin aku buat don know, makin meraung la dia...haiiyayyyyyaaaa..wachaaa....hani plak 1 hal lg, nnt la aku sambung klu ada masa..nk g solat sbb rini ada program tuk edar kan baucer buku 1 malaysia kat student2...cauuu

No comments: