BONDA

BONDA

23 June 2014



keciknya pic ni, camna nak besar kan eekkkk..emm x reti la plak nk edit2 ni..maklum la blog aku ni majority post yang aku buat suma nya x da pic. so, sekali nk upload pic, camni la jadinya..

alkisah sejarah yg dpt dr pic ni, hari ni hari jumaat, kebetulan plak dtg opis tgk2 ada 3 org yg pakai bju lebih kurang dgn aku ja..tau x aku yg mana satu?? of coz la yg plg kiri tu weyyy
 ptg jumaat tu kmi ada jamuan sepesel tuk gegel SAHAJA..saya ulang, saya ulang jamuan makan2 ni hanya tuk gegel hokeyyy..bkn pa, sekadar nak raikan perpisahan kmi dgn ex-staf kimia, ssb kak yam ni akan berangkat ke Australia sbb ikut hubby dia futher stdy kat sana..di sebalik nk raikan kak yam, kami jugak buat sambutan sempena nak sambut puasa..
dah tau nk jamaun ptg tu, tengahari (lunch time) aku dah pulun mkn dah sbb lapaq x ketahuan rasanya..bila mai time jamuan ni perut pun x berapa nk boleh sumbat sgt la, tp demi menu2 yang sgt specel dan tersangat lah sedap, aku bedal jugak SEMUA..saya ulang, saya ulang..saya bedal SEMUA hehehhe






No comments: