BONDA

BONDA

07 October 2014

Aku menulis bkn kerana suka , hanya sekadar melontar rasa.ingin diluah segala pekung didada, muntahkan semua gelodak dijiwa.mlm ni kesabaran aku teruji lagi.tiada apa yg bisa menggugah etika sabar aku melainkan ank.hanya ank yg mampu.ssh dan jerihnya memahami kehendak seorang ibu.diselam 7 lautan pun masih belum mampu mengusai perasaan sejuk dan pns seorang ibu.mendaki gunung ke gunung pun belum tentu dpt menghayati tinggi rendah thp kesabaran ibu. Bermalam di salji tebal pun masih belum cukup menyatakan betapa kentalnya prasaan seorang ibu.biarpun membeku melapah diri, panas membakar diri.namun smgt ibu hanya  satu.ank2. Anak lah punca ketidakwarasan ibu, ank lah sumber kejayaan ibu.anak juga lah pemangkin semangat ibu.semua nya tentang anak.tntg rasa ini juga aku palitkan dgn ank.ank buat rasa goyah, hiba sedih dan penawar segala goyah hiba dan sedih.syukur tuhan kerana aku diberi kesempatan merasai pnglmn manis ini.walopun adakala kurasakan ianya ujian melalui anugerah

No comments: