BONDA

BONDA

28 July 2015

sedih....nk senyum pun berbelah bagi..rasa mcm ada ja benda x kena.rasa mcm every one still put that blame on me.chewahhhh omputih plak yerr..besalah ke aku aku.aku diperlukan untuk menyempurnakan "sesuatu" yg mna "sesuatu" itu belum tentu membuat kan aku dipandang.hanya setakat untuk menaikkan nama org lain,apalah ertinya sgt kan..dan bila aku tidak mampu untuk menyumbang sesuatu kepada "sesuatu" tersebut, maka ia menjadi bahan dan bualan kritikan.redha nomek redha....emmm ssh kita nk jd org lain, dan org lain pun ssh nk jd kita sbb masing2 diciptakan dgn variasi.sorang otak senget, sorang otak senteng sorang kpla angin sorang kpla batu, ada jugak yg xtau apa,ada yg telebih tau, ada yg buat pandai padahal kalau mmg x tau sepatah hrm pun...emmm hari ni,kreadibiliti aku diperkotak katikkan lg sekali..suma slh di pihak aku ..pihak sana ja yg betul.pndgn aku plak, pihak aku yg right dan pihak sana yg wrong...buat la apa pun janji bahagia.kebahagian mutlak dan hakiki bkn dtg dr org lain.ia bermula dgn diri sendiri.capik kita, maka capiklah hidup.goyang kita, goyanglah pegangan.sigkat akal, singkat lah peluang.
kdg2 ada org nk tunjuk hero..ada org nk tunjuk hebat, x selidik tp terus terjah..emmm suma yg buruk asal dr aku...pasrah nomek pasrah....nak tau x on what reason im trying tu voice out kat sini..sbb dgn ada nya insan2 yg x memahami...asik nk cari salahhh silapp ja.awal2 aku nk ckp, slh dan silap aku ni x usah nak ssh ssh cari..sbb x sempat nk cari pun mmg dah timbul dpn mata.oleh itu, saya bg pihak yg kerdil, insan berdosa ini menghulur salam kemaafan andai ada terkasar bahasa (elok la blog ni pun nama khilaf bicara kan kan kan), terlanjur bicara.mohon ribuan ampun.saya hanya lah saya, tidak mampu menjadi org lain bg menyempurnakan sesuatu agenda awak awak dan awak di luar sana

No comments: