BONDA

BONDA

06 November 2012

baucer 1k vs katil double decker vs sewing machine

aku ni dah terima baucer court memot yang aku mng tuh tp telupa plak nk amik gambo..kot2 la nak buat kngn kan.nnt bila ank2 beso boleh la tunjuk kat depa yg bonda depa dulu2 suka masuk petandingan walopun jarang sesangat la nk menang...
lebih kurang seminggu lps posmen anto ke rumah, aku pun kebetulan hari jumaat last week amik hafday sbb 3-3 ank3 demam..konon nya klu dah 3-3 demam should be pegi  klinik la kan..tp aku amik jalan penyelesaian tuk legakan demam ank3 dgn bw depa pegi tepeng..klu dah tepeng tuh pa lagi..court memot la jwbnya hehheh..sevey punya sevey, plan nk cari katil yg ala2 childish sikit la sbb nk bg along and alin rasa bilik tuh depa yg punya n smgt nk tido dlm bilik tp nk buat camna katil camtuh dah out of stock..so tepaksa la amik yg matured sikit..yg besi kale maroon tuh kan standard kan hehe..aku mmg target nak amik katil yang single atas n queen kat bwh sbb tilam queen dah tersedia ada tuk di gunapakai di rumah..leh la jimat kos hehe..

lps court memot hanto, adli n alin pa lagi mmg 'cewi' n 'perak' gila2..almaklumla x penah2 dpt katil 2tgkt...sblm tido n sblm pegi umh pengasuh mst nk main2 atas katil dulu...tp aku sj x beli lg tilam single yg kat atas tuh x mo bg depa panjat n main kat atas..bahaya maaa..

aku plak x penyabo nk guna mesin jahit tu...waaa pasni hebat la aku, mesin tuh ok gak la leh buat 14 jns jahitan pastuh butang baju tekuar pun boleh jahit gak..sng ati la laki aku pasni..xyah jahit tgn dah hehhe..
nnt ada masa aku snap picture n uplod dlm blog ni hhahah...
daaaaa

No comments: