BONDA

BONDA

16 November 2012

puing-puing cinta

Aku x pandai menilai cinta..
sekali ia hadir biarlah ia berlalu
tanpa persinggahan tanpa kesan
walau ku tahu perginya itu membawa 1000 luka

aku x mahir bermain cinta..
lurus jlnnya lurus lah aku
berliku cabangnya begitulah aku
kuturuti kehendak cinta kerna sesungguhnya begitu kerdil aku dlm permainan sekeping hati

tidak betah ku dgn cinta..
apa ada padanya ku biarkan
apa yang kosong ku diamkan
x terlayan kita dgn cinta andai terlalu menurut dan meminta2 kerana nafsu itu x pernah kering

tidak lalai ku dengan cinta..
biarkan saja apa yang berlaku
relakan semua takdir yang tlh tersirat
redha dgn siratan rantaian permainan cinta
kerna hadirnya x pernah menggoyah kehidupanku

tiada cinta tiada lah kehidupan
terima kasih cinta atas pemberian ini
syukur ku pada cinta kerana kebahagiaan ini
anjung kasih yang mampu membuat ku tersenyum
 

No comments: