BONDA

BONDA

08 January 2013

reshuffle lagi maaaa

Emm reshuffle lagi..tugas baru aku??seperti yang ku jangka terjadi for sure la aku buat tugasan kewangan  (pusat pengajian).kalau sebelum nih aku buat kewangan (geran penyelidikan), tasking yang agak senang tp mencabar minda bila nk sediakan data2 KPi for every middle and end of the year..kewangan pusat pengajian (skul) nih plak, dah la berat, pastuh susah giler..dah la susah giler, perlukan komitmen yg sgt tinggi pulak tuh..kalau sblm2 nih staf yg pegang post ni, kompom2 la salu stayback n mai opis sabtu ahad..kali ni aku nk buat kelainan sikit, mmg sah2 ler aku x akan datang sabtu ahad n stay back sampai larut mlm??sbb??sbb aku ada ank yang ramai (tahun nih akan jd 4 org anak aku, insyaallah), perlukan perhatian pastuh umah plak jauh, nun bagan serai nun haaa..pastuh husband plak keja x menentu..dua hari lek umah dan dua hari cuti..mmg dekan akan pening kepala dgn kelakuan aku..itu aku sgt pasti  maaa dan itu janji aku..dijangka tasking terbaru ni stat 1 februari 2013..gerun takut cuak suma ada..suma bersimpul menjadi 1..kalau buat kewangan skul ni, lek umah sure la akan terbawa2 dan terpikir2 masalah perihal skul kat umah..haaii botak la aku pasnih.btw, aku dukung cabaran ni pemangkin untuk aku terus bertapak di usm..kalau ikutkan pejam celik pejam celik dah nak masuk 7 tahun dah aku kat USM ni..cepat ja masa berlalu kan, masih ku ingat tika dan saat2 aku mula terima panggilan dari usm tuk interview, 2 peringkat aku lulus walopun just tuk gred 17..alhamdulillah walopun x setanding dengan diploma  kejuruteraan mekanikal yang aku ada (cewah tuh baru diploma)..belajar punya belajar last2 jd kerani gak aku..tp x kisah la jnji aku ada kerja yg memampukan aku untuk byr utang n kos2 kehidupan yang masih aku perlu tanggung dari hari ke hari. Doa aku, aku akan belajar dan terus belajar untuk hari depan..dan selepas 1 feb ni aku yakin yg aku akn mula sibuk dgn rutin harian yang baru serta serba mencabar..Ya ALLAH, kuat kan aku ya ALLAH..so no time to edit n typing anymore..maybe will say good by to blog (just for temporary ja kot) aminnnnn

No comments: