BONDA

BONDA

25 July 2012

3 Ramadhan

3 ramadhan yg agk memilukan..hari ni husband stat keja shift ptg,so mknanya aku bebuka sorang2 lg la.target nk bli lauk pauk d gerai 'ummi' kt cafe usm tp tp sadis tul la bila cafe tu x buka huhu.bla otw lek keja nk ke umh pengasuh try la ushar2 gerai tepi jln,ada tu mmg ada tp sadis buat kali kedua bila semua stall tu jual buah buah n air minuman ja..x tersentap pun nk bli jns2 cenggitu sbb aku just point nk bli lauk tuk bebuka.bila dh amik ank,spnjg jln ke bagan serai lg la ssh nk jmpa gerai tepi jln,almtnya sadis to 3rd times is aku terpaksa la pns kan lauk2 yg bebuka masa mlm smlm.smpi ja umh,aku pns kn nasi,basuh bju yg dh 2hri x basuh tu,tp hrp mklum yerr yg aku ni mmg basuh bju 2hri sekali..jmt air kah itu???smbil basuh bju adli merengek2 lpr nasi.adkh adli n alin pn puasa gk kt umh pngasuh...sian ank2 aku,tah2 sjk dr pg x mkn?smbil2 tggu nasi pns,aku goreng ikn merah garing2,yg alin tuh dh bebai x tau la sbb lpr ka @ sbb ngantuk.tp td dlm keta mmg dia buat hal la sgt2..my 4th times sadis bila aku tampar lengan alin,sayu bila dia meraung2 thn sakit..tp lg sayu bila pahala puasa aku pun trut berkurangan huhuh

No comments: