BONDA

BONDA

12 July 2012

tanggal 16 april 2012

betul kata orang, setiap kelahiran yang berlaku pasti ada perbezaan yang dirasai.pada aku, masa along dulu susah pastu susah sikit, pastu kat alin ssh sikit pastu sng giler, mai tang hani ni sng pastuh sng byk pastuh ssh sikit...mmg bebeza kan...perbezaan yang sgt ketara pada 16 april yang lps di saat aku lahir kan si hani nurzana, sng sgt2..alhamdulillah.


rini tanggal 13 julai 2012, lagi beberapa hari lg nk genap umo hani 3 bulan, aku dah mula rasa risau, risau dgn keadaan dia yg suka 'membebaikan diri' pada bila2 masa yang dia suka. risau pada pengasuh pun ada, mau ka si pengasuh tu sabar dgn kerenah ank aku, harap2 dan aku sentiasa berdoa tuhan memberikan kami semua kekuatan untuk menghadapi situasi ini.


hari ni dan sepanjang minggu ni aku dah melepaskan lelah mengasuh anak2 kat pengasuh, aku dah mula hntr untuk 'trial' supaya hani selesa dgn pengasuh...dan aku, aku pun cabut ke opis.  1st day hani mmg buat perangai sgt2, 2nd day dia bg discount 15%, 3rd day dia sale plak sampi 50%..alhamdulillah la sbb dia makin membiasakan diri. terus trg la blog aku nih aku x upload pic, bkn pa aku mls nk tranfer la beb

No comments: