BONDA

BONDA

17 July 2012

cerca merba

napa arrr
rini rasa nak menulis ja keja aku..
bkn tanda x bz tp agak bz dgn filing yang menimbun tp mgkn aura penulisan dah bg signal  tuk aku kot..
nk kata minat penulisan x gak sbb result bm aku masa spm cukup2 lulus ja
pandai sgt x gak
b***h pun x sgt sbb ada diploma kjutraan mekanikal
ahakkkss perasan
 ok la tot tet tot tet aku sbnrnya x da bnda nk cita cuma
pada masa nih aku syukur dgn perjalanan hidupku
ank3 pun dah boleh adapt dgn pengasuh
pengasuh pun dah boleh thn sbr dgn ank3 aku
lagi..pa bnda yang aku nk ckp arrr....
haaa  sbnrnya aku x da follower pun sj suka suki menulih
kdg2 terperasan seketika pa salahnya kan
kita perasan yang kita nih ramai follower
perasan yang ramai org kat luar sana tuh yg dok tertunggu2
apa updet kita dr  masa ke semasa
tp yg pasti aku bkn perasan lawa sbb rupa x da pun
tp ada insan yang sgt syg aku...
muahhhhhh luv u my kids n my hubby

No comments: