BONDA

BONDA

13 January 2012

saat plg terkenang di poli

Exam paper last sem tahun 2006 …dLm byk2 exam, exam kali nih la yg aku nk marah sekali..bkn sbb x leh jwb tp sbb ada kngn pahit yg pahit sgt2..masa mula2 masuk kat dewan seri cahaya tuh aku punya la konfiden coz suma point n jwpn dok dlm otak nih…Cuma tinggal nk tulih atas paper ja lagi haa….bila pemeriksa kata ‘’ok sekarang boleh mula menjawab’’’ aku pun pulun buka soklan n tgk soklan pa yg aku nk focus.ada 6 soklan..aku pun pick n chose untuk 4 soklan..mula2 stat baca soklan n tulih dulu short point2 jwpn kat tepi2 kertas tuh….bila dah hbs aku tulih short points, aku pun stat mengarang….kebetulan lak kat tmpata ku dok tuh x kena kipas angin..udara segar x bejalan la kiranya…tiba2 tgh ralit jwb n karang punya karang tiba2 aku terbau kentut….kentut telur rebus tuh….aku pulun thn nfs….nk temuntah rasanya….try tarik nfs pelan2 nk cek samada bau tuh ada lg ka x…tgk2 ada lg….thn nfs lg…pastuh tarik nfs lg sekali untu cek kali kedua….alhmdulillah dah x dab au telur tuh…..aku pun stat menjawab mcm selalu..tiba2 bau la kentut telur tuh..aku nih nk marah nih….haram toi la..aku dah stat sumpah seranah dlm ati..geram la bahlol …….sapa yg kentut tuh mst kena maki sereban dgn org len gak…temasuk la dgn aku nih….4 5 kali kentut tuh berulang …org yg kntut tuh kompom tgh thn sakit perut gila babas…smpi hari nih aku igt lagi k bau kentut tuh….mmg sakit ati sgt2…tp x slh dia gak, dia x kuar g tnds coz tkut x cukup masa kot untuk answering paper…pastuh bila dah tmt masa menjawab..kuar ja dari dwn aku pun tnya la wani bani ttg ‘’bau misteri ‘’ tuh..wani bani pun jd mangsa keadaan mcm aku gak coz dia dok blkg aku ja masa menjawab td……smpai rinih, wlopun aku dah keja …wani lak dah smbung study tp kngn tuh tepahat kat ati kmi..kngn manis walopun busuk….

No comments: