BONDA

BONDA

15 August 2014

tajuk apa arrrr


Sekarang ni macam macam hal la kan..kes pompuan mandrem laki, laki mandrem pompuan??kenapa??  sbb pulun la nk tambat hati pasangan masing2. Dan pengakhirannya, termakan diri sendiri..mula la nk menyesal itu ini..kisah mcm ni banyak dah terjadi cuma kita ja yang menutup mulut dan mata sbb mindset dah set ‘’x mo amik port hal org lain’’ ‘’lantak ko laa’’

Tapi kalau sesuatu hubungan tu terbina atas jalinan kasih sayang yg betul2 kukuh pun,  mesti ada mulut2 yg jahat bercakap itu ini..ya la, manusia ni x kan berdiam diri kalau tgk org lain berbahagia..nauzubillah..

Cakap psl berbahagia bagai ni,  smlm sempat pegi majlis walimatul urus kawan lama aku, dan kawan lama husband..kawan lama aku ni knl masa dari f1 – f5..dia ni mmg berbakat, ketua itu ini, ketua aspuri..target semalam masa pegi majlis dia plan nk jumpa ramai kawan2 lama, tapi masa x mengizin kan sbb nk pegi kenduri kwn lama husband plak.sempat jumpa 2 3 orang kawan ja dan yg paling teruja, dari kejauhan ternampak sesusuk tubuh sdg makan di bawah khemah…ooooohohoh  my ex warden, ustazah norita dan ustaz Rahim kesayangan ramai dan pasangan warden yang paling sensasi dan hot dgn latar blkg agama..aku pun pegi salam dgn dia, cium  tgn dia, dia yg aku anggap mcm ummi..mau x nya aku menginap di hostel sejak tahun 1998 – 2002..dia dan ustaz Rahim yang banyak mengajar apa itu erti hidup..prinsip ustaz Rahim  dan ustzh norita ni sng ja ‘’kitaorang x kaco korang tapi kalau korang kaco kitaorang, kitaorang makan korang’’…..ni la ayat2 prinsip yang aku igt sampai sekarang..masa nak balik tu aku tnya ustaz Rahim, ‘’ustaz, masih igt lagi x nama saya’’…  Ustaz cakap ‘’emmm, nomek kan kan’’….terharu dan tersentuh sbb ustaz masih igt nick name aku walopun dah 12 tahun aku meninggalkan dunia ASMKS..ASMKS satu tempat yg byk memberi pengajaran kepada aku dan zaman kepimpinan ustaz  rahim (UR)  dan ustazah norita (UN) lah yang banyak melonjakkan nama ASMKS ke setiap ceruk dan tempat..sampai kan semua sekolah rasa gerun dgn ASMKS ni..nama ASMKS dah jadi bahan bualan di PPD kulim..mau x nya, setiap tahun kalau ada pertandingan kecantikan asrama, ASMKS la yg akan dapat 5 bintang..bila dapat adiah hasil dr kemenangan tu, UR n UN sewa bas 4 5 bijik n bawa kmi suma warga ASMKS ke lata lata peranginan..bestnya bila teringat semua memory dedulu…

No comments: