BONDA

BONDA

30 December 2014

Ya allah, ku mohon..jgn kau zahirkan mimpi ku untuk kali ini.jika sebelum ini aku redha menerima takdir melalui mimpi yang direalitikan, namun kali ini biarlah mimpi itu hanya sekadar mimpi.bknlah ianya edisi mimpi untuk direncanakan di dalam perjalanan hidupku.aku lmh ya allah.aku x kuat menempuh percaturan yg tlh engkau titipkan padaku.disaat perpisahan dua alam dgn mak, adik, abah dan abg aku terima seadanya takdir kerna aku telah pun bersedia awal melalui petanda mimpi.dan mimpi2 lalu yg lampau ternyata bkn ilusi, mimpi itu benar2 muncul di alam realiti.ya allah, kau sempurnakanlah akal, iman, sifat dan kesihatan ank4 ku dan kami sekeluarga.kau peliharakanlah keselamatan dan nafas2 ank4 ku ya allah hanya padamu aku bermohon kerna kau lah pemegang dan pencatur panji alam semesta.seandainya doa ku hanya sekadar harapan tiggal harapan, aku yakin ada hikmah menanti di persimpangan haluan hidupku. Allah yg maha mendengar lagi maha mengasihani, jgn kau pisahkan kami dgn dunia kekal mu.walaupun kusedar satu hari nnt kematia  bakal menjemput jua tp kumohon jgnlah pisahkan kami ketika ini.aku x mampu ya allah.

No comments: